.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Kelebihan ESP untuk semua :D

Share:


Hari ni saya nak share info tentang ESP..

Apa itu ESP?

ESP atau dikenali sebagai Energizing Soy Protien

ESP ni adalah protin jenama Shaklee.. ianya tiada perasa tau.. sebab nak mengekalkan keaslian soya dan ketulenan soya tu...

ESP ni adalah antara ‘PRODUK TERLARIS’ HOT! HOT! di kalangan customer saya.. malah saya sendiri pun minum ESP setiap hari...Dan yang menambahkan keyakinan saya apabila mengetahui fakta-fakta mengenai ESP.

Istimewanya ESP Shaklee. Kerana ia merupakan sumber protein soya terbaik. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. 


ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh kita perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting, berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones, jadi ESP Shaklee ni memang sesuai diambil oleh seisi keluarga tak kira usia. :D




Kalau nak tahu, soya yang digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP).

Program IPP adalah dimana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dengan Shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti. :D

Mesti ada yang tanya..apa bagusnya kalau soya Shaklee ni Non-GMO kan?

Ramai yang tak tahu... Kenapa mesti pilih produk NonGmo berbanding produk GMO.... Produk GMO boleh menyebabkan alahan (allergy), toksik dan berpotensi mendapat kanser. Tambahan pula zaman sekarang ni.. produk-produk yang ada GMO dah makin belambak di pasaran sebab tu macam-macam penyakit ada sekarang. 

Boleh kata penyakit berkaitan kanser dan alergi ni kerap kita dengar, orang dulu-dulu lebih sihat daripada kita zaman sekarang ni kan ..  

Okeh jika nak tahu lagi, antara makanan yang tinggi potensi GMO adalah jagung dan soya. Jadi kalau kita nak membeli sebarang produk berprotien, baca dulu labelnya, pastikan protien daripada sumber soya berlabel NonGMO.

Dah jadi tren sekarang, boleh nak cari produk yang sedap dan murah, kalau dapat free lebih bagus, betul tak?  Herm, jangan beli sebarangan yea. Jangan beli sebab murah saja atau rasa sedap or sebab ikut ikutan.... hargai dan sayangilah badan kita. InsyaAllah nanti saya kongsikan pula mengenai bahaya GMO pada badan kita.....  

Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, silalah 'like' atau 'share' entry ini dengan semua yea. :D

Kalau nak 'add' saya sebagai 'friend' di FB, saya sangat alu-alukan :D.. berkawan biar berjuta-juta :P

Thanks for reading :D



jemput-jemputlah like page terbaharu saya (BONDA SIHAT) di www.facebook.com/bondamiza

dapatkan Ebook percuma yang sarat dengan tip-tip perniagaan dan motivasi “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. (saya harap dapat baca :D) boleh d/load  dari link ni 'Sorry Boss!! saya terpaksa berhenti kerja..."


Mudah-mudahan ia mampu untuk memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan kita di dunia dan akhirat. 
amin 

Hubungi saya untuk:
FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!





“Creating Healthy Families…” 


....salmiza....

No comments